Martijn Jaartsveld is benoemd tot Strategy Director bij mediabureau Stroom

Per 17 augustus 2020 aanstaande start Martijn Jaartsveld in de rol van Strategy Director en lid van het Management Team bij Stroom. Martijn Jaartsveld  heeft marketing- en communicatiefuncties aan zowel reclame-, mediabureau- als klantzijde vervuld, recentelijk bij PostNL.

Martijn Jaartsveld: Ik heb veel vertrouwen in de manier waarop Stroom samen met Candid bouwt aan haar toekomst. Stroom hanteert een hoog serviceniveau richting haar klanten. Ik kijk er naar uit om mijn kennis en energie toe te voegen aan de plannen voor klanten én aan het team, zodat we met Stroom doorgroeien en de samenwerking met het Candid platform nog verder kunnen benutten. Daarnaast ben ik vanuit mijn managementrol verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van Stroom.”

Samantha Catsburg, Client Service Director bij Stroom: "De gedrevenheid van Martijn om effectieve, sterke merken met media te bouwen is enorm groot. Met veel vertrouwen kijken wij uit naar zijn komst. Zijn bijdrage geeft Stroom een extra boost om onze groei ambities verder te verwezenlijken."

www.stroom.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.