[Marketing Report Radio] René Zeedijk over het EK in de media en de Media Futures Market

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van juni 2021 vertelt hij over de EK-campagnes en de start van de Media Futures Market.

René Zeedijk: “Wat ik knap vond van Albert Heijn, is hoe enorm slim zij hebben ingehaakt op de actie van de KNVB richting de Jumbo. Ik vind Jumbo een van de beste campagnes; ze werden door de KNVB gesommeerd dat niet meer te doen. AH is uit een soort marktleiderschap gaan reageren, hebben daarvoor Boomerang ingeschakeld en een heel knap staaltje werk verricht door een campagne te doen waarbij ze alle acties die alle supermarkten hebben, van juichshirt tot armbandje, hebben aangetrokken en daarmee de campagne zijn ingegaan. En dat vond ik heel goed.”

René gaat verder in op de lancering van de Media Futures Market, het onlangs opgerichte advertentie-inkoopplatform.

Luister het volledige radio-optreden van René hier:

www.zigt.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 juni 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  

   

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.