[Marketing Report Radio] Marloes Derks (Clarity) over zoeken naar het verhaal dat verteld moet worden

Marloes Derks is Content Director bij Clarity. Bij Marketing Report Radio spreken we met haar over ontdekken wat klanten uniek maakt en de toegevoegde waarde van hun verhaal laten zien.

Maar eerst legt ze uit wat het bedrijf precies doet. Marloes Derks: “Clarity is een geïntegreerd pr- en communicatiebureau. Dat houdt in dat we ons focussen op de boodschap van de klant en het verhaal dat hij wil vertellen. Wat wil de klant vertellen, op welke manier en aan waar wil je hem kwijt? En dan adviseren wij of we het ermee eens zijn. Soms zitten ze ernaast en dan komen wij met een nieuwe boodschap en kanaal, waar ze een doelgroep vinden die het best past bij hun business. Clarity is vooral actief in de IT en Tech.”

In het gesprek gaat het onder meer ook specialisering in de media en het communicatievak, the art of content strategy: “Ik ga graag in gesprek met de klant over wat hen uniek maakt. Dat is vaak niet wat ze zelf vinden dat ze uniek maakt. Dat gaat vaak over bijvoorbeeld de samenwerking met andere bedrijven, of wat ze doen aan research en development. De dingen die ze zelf gewoon vinden, maken hen uniek. Ik vertaal de hidden gems dan in een boodschap die zij weer aan hun publiek overbrengen.”

Luister het volledige radio-optreden van Marloes hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 juni 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.clarity.pr
www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.