
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Michiel van Riemsdijk over Springbok Agency
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.
Wij spreken Michiel van Riemsdijk, CCO bij Springbok Agency. Hij houdt van chaos. “Laten we alles wat met merk en digital te maken heeft in godsnaam bij elkaar brengen. Daar zijn we nu mee bezig. Chaos is echt wel het fundament van het bedrijf”. Maar ook: “een bedrijf bouwen dat over honderd jaar nog bestaat..."
Luister dit interview hier:
www.springbokagency.com
www.newbusinessradio.nl
www.embassyofdutchcreativity.com
Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt