
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Michiel van Riemsdijk over Springbok Agency
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.
Wij spreken Michiel van Riemsdijk, CCO bij Springbok Agency. Hij houdt van chaos. “Laten we alles wat met merk en digital te maken heeft in godsnaam bij elkaar brengen. Daar zijn we nu mee bezig. Chaos is echt wel het fundament van het bedrijf”. Maar ook: “een bedrijf bouwen dat over honderd jaar nog bestaat..."
Luister dit interview hier:
www.springbokagency.com
www.newbusinessradio.nl
www.embassyofdutchcreativity.com
Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt