[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Anne Stokvis over N=5

Marketing Report is in Cannes en deed vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.

Wij spreken Anne Stokvis, Creative Director bij N=5.

Anne Stokvis: "Ik ben op een missie om vooral veel creatieven te spreken en veel talenten. Dat is mijn ROI. Ik kom uit de tv-wereld, van de redactie van DWDD, maar de marketing is sneller. Het probleem is dat meer jonge vrouwen creatieve studies volgen, maar na diplomering zijn het de jongens die vaker een baan krijgen als creatief dan vrouwen. Veel vrouwen haken zelf af en dat vind ik zorgwekkend. Als je kijkt naar Nederland, is minder dan 5 procent van de creatief directeuren vrouw en minder dan 15 procent van de creatieven is vrouw."

Luister dit interview hier:

www.nis5.nl
www.newbusinessradio.nl
www.
embassyofdutchcreativity.com

 

Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.