[Marketing Report Radio] Annette Reijersen van Buuren over het Oranjefonds

Annette Reijersen van Buuren is sinds een paar maanden hoofd Communicatie bij het Oranjefonds, de organisatie die contact en verbinding tussen de verschillende groepen mensen ondersteunt.

Annette Reijersen van Buuren: “Het Oranjefonds is het grootste sociale fonds van Nederland. Wij vinden dat in Nederland niemand er alleen voor hoeft te staan en dat iedereen gelijke kansen verdient. Wij doen daar heel veel voor. We zijn vooral bekend van onze submerken Burendag, NLDoet en Maatjes Gezocht. Dat zijn mooie initiatieven, maar daarnaast doen wij zoveel meer op het gebied van steunen van sociale initiatieven en dat moet duidelijker naar voren gaan komen. De naamsbekendheid zit bij ons wel goed, nu moeten we stappen zetten op de inhoudsbekendheid.”

Ze vertelt verder onder meer over het corona sociaal herstelfonds, acties tegen armoede en psychische kwetsbaarheid en werken met verschillende generaties.

Beluister dit interessante interview hier:

www.oranjefonds.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 juli 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.