[Marketing Report Radio] Annette Reijersen van Buuren over het Oranjefonds

Annette Reijersen van Buuren is sinds een paar maanden hoofd Communicatie bij het Oranjefonds, de organisatie die contact en verbinding tussen de verschillende groepen mensen ondersteunt.

Annette Reijersen van Buuren: “Het Oranjefonds is het grootste sociale fonds van Nederland. Wij vinden dat in Nederland niemand er alleen voor hoeft te staan en dat iedereen gelijke kansen verdient. Wij doen daar heel veel voor. We zijn vooral bekend van onze submerken Burendag, NLDoet en Maatjes Gezocht. Dat zijn mooie initiatieven, maar daarnaast doen wij zoveel meer op het gebied van steunen van sociale initiatieven en dat moet duidelijker naar voren gaan komen. De naamsbekendheid zit bij ons wel goed, nu moeten we stappen zetten op de inhoudsbekendheid.”

Ze vertelt verder onder meer over het corona sociaal herstelfonds, acties tegen armoede en psychische kwetsbaarheid en werken met verschillende generaties.

Beluister dit interessante interview hier:

www.oranjefonds.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 juli 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.