Maaltijdplatform Deliveroo ook in Maastricht, Apeldoorn en Enschede

Maaltijdbezorger Deliveroo komt de komende weken ook in Maastricht, Apeldoon en Enschede beschikbaar. Aan het einde van 2020 wil Deliveroo 20 procent meer restaurants in het eigen platform hebben opgenomen en beschikbaar zijn voor 5,8 miljoen Nederlanders.

Lokale restaurants, zoals in Maastricht het net aangesloten restaurant Paletti, hebben de mogelijkheid om via het platform meer klanten te bereiken en zo hun omzet te vergroten. Ook werkt Deliveroo in steden met landelijke ketens, zoals Burger King en KFC. De bedoeling is om in iedere stad tientallen restaurants op het platform aan te sluiten. Daarnaast gaat het bedrijf op zoek naar bezorgers. Zo creëert het extra bijbanen in de regio. De uitbreiding zorgt voor zo'n honderd nieuwe (bij)banen. Deliveroo is met de uitbreiding in 18 grote steden in Nederland actief.

Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “We zien een groeiende vraag bij consumenten naar gemak en het efficiënt besteden van tijd. Steeds meer mensen variëren tussen thuis koken, uit eten gaan en een maaltijd laten bezorgen. Zij willen daarbij ruim de keuze hebben, van de lokale favoriet, tot pizza en een gezonde salade, net waar ze zin in hebben. Deliveroo wil altijd een optie zijn, daarom zijn we er trots op onze service ook in Maastricht, Apeldoorn en Enschede aan te bieden. Landelijk willen we dit jaar verder uitbreiden. Door in nieuwe steden te starten, maar ook door uit te breiden binnen bestaande steden. We willen meer samenwerkingen opzetten met restaurants, zodat er nog dit jaar drieduizend restaurants te vinden zijn op ons platform.”

www.deliveroo.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.