Maaltijdplatform Deliveroo ook in Maastricht, Apeldoorn en Enschede

Maaltijdbezorger Deliveroo komt de komende weken ook in Maastricht, Apeldoon en Enschede beschikbaar. Aan het einde van 2020 wil Deliveroo 20 procent meer restaurants in het eigen platform hebben opgenomen en beschikbaar zijn voor 5,8 miljoen Nederlanders.

Lokale restaurants, zoals in Maastricht het net aangesloten restaurant Paletti, hebben de mogelijkheid om via het platform meer klanten te bereiken en zo hun omzet te vergroten. Ook werkt Deliveroo in steden met landelijke ketens, zoals Burger King en KFC. De bedoeling is om in iedere stad tientallen restaurants op het platform aan te sluiten. Daarnaast gaat het bedrijf op zoek naar bezorgers. Zo creëert het extra bijbanen in de regio. De uitbreiding zorgt voor zo'n honderd nieuwe (bij)banen. Deliveroo is met de uitbreiding in 18 grote steden in Nederland actief.

Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “We zien een groeiende vraag bij consumenten naar gemak en het efficiënt besteden van tijd. Steeds meer mensen variëren tussen thuis koken, uit eten gaan en een maaltijd laten bezorgen. Zij willen daarbij ruim de keuze hebben, van de lokale favoriet, tot pizza en een gezonde salade, net waar ze zin in hebben. Deliveroo wil altijd een optie zijn, daarom zijn we er trots op onze service ook in Maastricht, Apeldoorn en Enschede aan te bieden. Landelijk willen we dit jaar verder uitbreiden. Door in nieuwe steden te starten, maar ook door uit te breiden binnen bestaande steden. We willen meer samenwerkingen opzetten met restaurants, zodat er nog dit jaar drieduizend restaurants te vinden zijn op ons platform.”

www.deliveroo.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.