MGA Entertainment kiest Vertigo 6 als pr- en influencerbureau voor de Benelux

MGA Entertainment, fabrikant van speelgoedmerken als ​​L.O.L. Surprise!, Rainbow High, Na!Na!Na! Surprise, BABY Born, Baby Annabell, Bratz en Little Tikes, heeft Vertigo 6 gekozen als pr- en influencerbureau voor de Benelux. Sinds 1 januari 2022 verzorgt Vertigo 6 de influencermarketing en pr ter promotie van alle merken van MGA Entertainment . 

Pien Ooms, Marketing Manager bij MGA Entertainment, kan niet wachten om te starten: “We hebben ontzettend mooie merken en een breed speelgoedportfolio met enorm veel potentie. We zien veel kansen om samen met Vertigo 6 te zorgen dat we kids en hun ouders nog effectiever en creatiever bereiken.”

Ferry Brands, Marketing Director bij Vertigo 6, kijkt uit naar de samenwerking: “Het is te gek om voor alle merken van MGA Entertainment te mogen werken. MGA is een van de top spelers in de speelgoedmarkt met veel populaire merken voor zowel jongens als meisjes. De kidsmarkt is een dynamische en ook uitdagende markt. We zijn superenthousiast om MGA Entertainment te ondersteunen met opvallende pr- en influencercampagnes om zo de aandacht te verdienen bij zowel kinderen als hun ouders.”

www.vertigo6.nl
www.mgae.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.