Logitech introduceert de lamp voor streamers Litra Glow

Logitech for Creators, een merkextensie van Logitech, lanceert de lamp Litra Glow. De lamp is bedoeld voor mensen die video’s opnemen voor onder meer social media. Door gebruikt van de TrueSoft-technologie in combinatie met ledlicht geeft de Litra Glow alle huidtinten een natuurlijke weergave op beeld.

Jasmine Apolinar, Product Manager bij Logitech for Creators: “We hebben Litra Glow ontworpen om veelvoorkomende uitdagingen op te lossen waarmee streamers en content creators worden geconfronteerd, waaronder lichtkwaliteit, harde schaduwen en oogvermoeidheid door urenlang streamen."

De frameloze diffuser van Litra Glow hult creators in een zacht, flatteus licht voor een professionele uitstraling in elke omgeving. Of je nu een YouTube-video opneemt, streamt op Twitch of een videogesprek voert om de volgende merksamenwerking te bespreken, Litra Glow zorgt ervoor dat creators er altijd op hun best uitzien.

Litra Glow kost 69 euro en is te koop via Logitech zelf en Amazon.

www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.