Lewis ontwikkelt Thuiskomen-campagne voor Luxaflex

Wat betekent thuiskomen voor jou? Deze vraag staat centraal in de videocampagne die Lewis ontwikkelde voor Luxaflex.

Hoewel er dit jaar veel is veranderd door Covid-19 en het vele thuiswerken, vindt meer dan driekwart (78 procent) van de Nederlanders het nog steeds heerlijk om thuis te komen, blijkt uit onderzoek

In een serie portretten en interviews neemt Luxaflex een kijkje bij Nederlanders om te zien wat thuiskomen voor hen betekent, vooral in deze bijzondere tijd. Hoe ervaren ze die momenten? Genieten ze van de rust, voelen ze zich toch een beetje alleen of is het juist gezellig met de kinderen? Voelen ze zich veilig en kunnen ze helemaal zichzelf zijn?

In vijf video’s volgt het raamdecoratiemerk thuiskomstrituelen van mensen met verschillende werk – en woonsittuaties. Zo zien we de alleenstaande Wim (70) die nu wel heel weinig mensen ziet, de docente Abbygail en haar jonge gezin die ineens vanuit haar woonkamer lesgeeft, de intensive-care verpleegkundige Linda die juist minder thuis was door haar werk en de bekende tv-kok Jet van Nieuwkerk, die omschrijft hoe anders het is om thuis voor zichzelf en haar vriend te koken in plaats van in de studio.

Jaap-Jene Langevoord, marketingmanager van Luxaflex: “In tijden van Covid-19 heeft thuis een nog grotere rol gekregen. Dat we nu meer tijd dan ooit in ons vertrouwde huis doorbrengen, maakt deze campagne nog interessanter en actueler. We zijn trots op de oprechte en persoonlijke verhalen die we hiermee mogen delen.”

De video’s zijn in oktober te zien via het YouTube-, Facebook- en Instagramkanaal en de website van Luxaflex.

www.teamlewis.com
www.luxaflex.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.