Laurens van Bergeijk pr-manager Kia Motors Nederland

Kia Motors Nederland heeft Laurens van Bergeijk aangesteld als pr-manager. Binnen het communicatieteam is Laurens verantwoordelijk voor het pr-beleid voor de Nederlandse markt.

Hij is verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de pr-strategie, alsmede voor het contact met de media. Hij rapporteert aan Maaike Aarts, manager communications & pr. Voor zijn benoeming bij Kia Motors Nederland vervulde Laurens van Bergeijk diverse communicatie-, marketing- en pr-functies binnen de autosector.

Laurens van Bergeijk: “Ik heb erg veel zin om de komende jaren succesvolle pr-campagnes te realiseren en een mooie bijdrage te leveren aan de hoge ambities van Kia in Nederland.”

Maaike Aarts: “We zijn verheugd met de komst van Laurens. Kia maakt grote stappen. Niet alleen met een succesvol en al verregaand geëlektrificeerd modellengamma, maar ook met de implementatie van een geheel nieuwe merkstrategie. Laurens is een belangrijke versterking van ons team en we kijken ernaar uit om samen met hem de volgende stappen te zetten.”

www.kia.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.