
Langere advertentieduur in supermarkten
Het digitale supermarktennetwerk van Centercom biedt adverteerdes - naast de mogelijkheid tot advertenties inboeken via programmatic buying en het gebruik van HTML5 - ook de mogelijkheid tot het kiezen van een advertentieduur van 5 of 10 seconden.
Waar voorheen een advertentieslot een duur had van 6 seconden, is het nu ook mogelijk om een advertentieduur te kiezen van 5 of 10 seconden. Hiermee sluit Centercom beter aan bij de standaard in de markt. De verandering geldt voor het boeken van campagnes direct bij Centercom, evenals via de programmaticbuying-platformen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: