Kruidvat en Patty Brard lanceren schoonmaakcollectie From PB with Love

Patty Brard lanceert haar eigen voorjaarsschoonmaakcollectie From PB with Love in exclusieve samenwerking met Kruidvat. De collectie bevat diverse schoonmaakartikelen, zoals een afwasborstel, huishoudhandschoenen, stoffer en blik en een vloerwisser. Maar ook huispakken, pantoffels, handdoeken, verschillende soorten tassen, keukenrollen, toiletpapier en een boodschappentrolley. Alles is uitgevoerd in panterprint.

Brard: “Ik ben dol op een stralend schoon huis en een van mijn grootste passies zijn interieur en styling. Daarom hebben wij deze heerlijke schoonmaak- en interieurlijn ontwikkeld. Ik maak het schoonmaken dan ook graag tot een feestje, want ik weet wat het resultaat is en ik weet zeker dat deze collectie er bij iedereen voor gaat zorgen dat er een glimlach op je gezicht verschijnt tijdens het schoonmaken en tegelijk je interieur lekker opfrist. Dit is een bijzonder jaar voor mij waarbij ik eigenlijk alleen nog maar dingen doe die ik leuk vind en die aansluiten bij mijn passies. Daarom vind ik deze schoonmaaklijn ook zo geweldig: het past helemaal bij mij. Klaar met het gele aanrechtdoekje! Ik doe het lekker in een panterprint. Hopelijk heeft iedereen er zoveel plezier van als ik tijdens het maken en bedenken.”

De volledige From PB with Love-voorjaarsschoonmaakcollectie is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat en op Kruidvat.nl, zolang de voorraad strekt. Van 22 februari tot en met 1 maart 2020 is de collectie ook te verkrijgen op de Huishoudbeurs. In een speciale Patty Brard Pop-up Shop, ingericht als de huiskamer van Brard, kun je een deel van de collectie bekijken en kopen. Brard zal zelf elke dag een uur aanwezig zijn in deze speciale door haar gecreëerde Pop-up Shop.

www.kruidvat.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.