KesselsKramer ontwikkelt Bever-campagne Buiten is voor iedereen

Bever start de campagne Buiten is voor iedereen. Hierbij laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer.

De campagne presenteert een reeks mensen die buiten op hun eigen en diverse manier ervaren, zoals een wandelaar, een natuurfotograaf en een wildkampeerder. De centrale vraag die gesteld werd was: waarom ben jij buiten? Hiermee poogt Bever niet te vertellen dat buiten goed voor je is, maar juist te inspireren om buiten op je eigen manier te ervaren. Buiten is immers voor iedereen, en voor iedereen anders. Het gaat Bever in deze campagne om de persoonlijke ervaring, wat de beweegreden ook is.

Marjolein Vendrig, marketingdirecteur bij Bever: “Sommigen zoeken actie, sommigen avontuur en anderen rust. Bij Bever begrijpen we dat buiten voor iedereen anders is, en dus dat iedereen andere eisen aan hun materiaal stelt. Die kennis en persoonlijke service is juist wat Bever zo uniek maakt in het outdoorlandschap.”

Naast een tvc en een radiospot wordt er ook in een contentcampagne voor sociale media dieper ingegaan op de vraag waarom mensen buiten zijn. Hiervoor gingen de makers op pad en hebben zij mensen, veelal onverwacht, geïnterviewd terwijl zij met hun buitenactiviteit bezig waren.

www.bever.nl
www.kesselskramer.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.