Intramed gaat met Marcommit in zee om zichtbaarheid te vergroten

Intramed kiest voor pr-, social media en contentmarketingbureau Marcommit. Het vergroten van de naamsbekendheid bij de doelgroepen op de Nederlandse markt is de belangrijkste doelstelling van de marktleider op het gebied van software voor paramedische zorg.

Marcommit gaat voor Intramed ook aan de slag met het verstevigen van de autoriteitspositie als innovatie- en kennisleider in de vakgebieden fysiotherapie, logopedie en GGZ.

Gerard Boschman, executive director bij Intramed: “Als marktleider hebben wij een belangrijke rol te vervullen richting onze stakeholders, bestaande én nieuwe klanten. Het is daarom tijd om onze kennis en ervaring nog breder uit te dragen in de markt. We hebben er het volste vertrouwen in dat we samen met Marcommit de volgende stap gaan zetten in het uitbouwen van onze zichtbaarheid en autoriteitspositie.”

Marianne van Barneveld, directeur en oprichter van Marcommit: “We zijn erg blij en trots dat Intramed ons heeft gekozen om hun naamsbekendheid te versterken. Met meer dan twintig jaar ervaring is Intramed een gevestigde naam binnen de markt. We zetten ons vol enthousiasme in om met strategische pr- en contentmarketingactiviteiten meer zichtbaarheid voor Intramed te creëren en bij te dragen aan de verdere versteviging van hun marktpositie.”

www.marcommit.nl
www.intramed.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.