Groupe Lactalis blijft bij Havas Media

Havas Media heeft een pitch van Groupe Lactalis gewonnen en heeft daarmee haar contracten met Groupe Lactalis voor een periode van 3 jaar verlengd. Havas Media werkt inmiddels meer dan 5 jaar voor het bedrijf dat merken als President-brie, Galbani-mozzarella en Salakis-feta voert. De pitch was een financial pitch en dat betekende dat geen andere bureaus meededen. De verlenging is op 1 oktober 2020 ingegaan.

Het werk beslaat mediastrategie, media-inkoop en ook branded content door een geslaagde actie met minister-president Mark Rutte, die aan het Lactalis-kaasplankje zat tijdens Linda’s Wintermaand met 1,9 miljoen kijkers.

Thijs Muller, CEO Havas Media Amsterdam: “We zijn hier gewoon ontzettend blij mee. We vieren het werk van zowel onze internationale als onze lokale teams, die elkaar creatief stimuleren en aanvullen in de marketingintegratie. We gaan nu meteen door met onze 360 graden mediastrategieën en natuurlijk de campagnes op televisie. Deze draaien al lang goed en steady, waardoor er steeds meer ruimte ontstaat voor te gekke reatieve content die veel betekent in de huishoudens van Nederland, zoals met de minister-president aan de Président”
 
Havas Media is onderdeel van het in Frankrijk beursgenoteerde Vivendi, waar ook de film- en televisiebedrijven van Canal+ onder vallen.

www.havasmedia.com
www.vivendi.com
www.lactalis.fr


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.