Gardeners werkt voor Fat Forest en de Koekfabriek

Gardeners heeft er twee klanten bij. Fat Forest is een start-up in natuurlijke huidverzorgingsproducten en vroeg Gardeners om awareness te genereren voor de crowdfundingscampagne. En scale-up De Koekfabriek, die ambachtelijke en de meest sociale koekjes van Nederland maakt, heeft voor Gardeners gekozen om meer naamsbekendheid te genereren middels pr.

Fat Forest is een startup op het gebied van natuurlijke huidverzorgingsproducten gemaakt van pure ingrediënten uit het regenwoud in Borneo, Indonesië. Dus niet van palmolie, maar van de Illipe-noot. Fat Forest wil namelijk ontbossing tegengaan door waarde te creëren voor de lokale bevolking, met behoud van het bestaande ecosysteem. Zo kun je zeggen dat het vet van de noot – die wild harvested is - letterlijk het regenwoud vet houdt. Aan Gardeners de vraag om een campagne te ontwikkelen voor de crowdfunding van de eerste producten.

Voor de Koekfabriek, die is opgericht om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te voorzien van een plek in de maatschappij, gaat Gardeners een campagne ontwikkelen die naamsbekendheid creërt voor het merk.

www.fatforest.com
www.dekoekfabriek.com
www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.