Gardeners geeft met Kerst bureau-uren weg

Practice what you preach vat aardig samen wat Gardeners vanaf vorig jaar tijdens Kerst voor klanten en niet-klanten doet. Wie een bedrijfje heeft, groot, klein, startup, scale-up, en er niet helemaal uitkomt met z’n (creatieve) concept, of gewoon ouderwetse pr nodig heeft om die consument te triggeren, kan in de Vondelkerk terecht voor 5 branduren. Dit jaar een schep er bovenop: Gardeners geeft maar liefst 3 kaarsen ter waarde van 5 branduren weg.

Maira Evers, managng director van Gardeners: “Door corona hebben we het afgelopen jaar bedrijven in moeilijkheden gezien, maar tegelijk ook ongelooflijk veel mooie initiatieven zien ontspruiten. Of het nu sociale initiatieven zijn of juist het lanceren van nieuwe producten of diensten, mensen die in tijden van crisis het goede doen of kansen zien waar we allemaal iets blijer van worden, dat is toch mooi. Geval wil ook dat juist die mensen met maximale inzet en minimale funding soms net niet die slag kunnen maken naar succes. En daar hebben we die kaars voor bedacht."

 Dus, ondernemers, startups, goede doelen en mensen die een nieuw licht op hun zaak willen schijnen, opgelet. Donkere tijden of niet, als jij een beetje licht nodig hebt in de vorm van creatieve en/of pr uren? Stuur dan een mail naar [email protected] waarom jij die branduren nodig hebt (of ken je iemand die ze goed kan gebruiken) en wie weet zitten we binnenkort bij jou aan de digitale keukentafel, mooie plannen te smeden om je business te vergroten. 

www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.