Food2Smile kiest Triangle pr als bureau

Food2Smile heeft Triangle pr als pr-bureau geselecteerd. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle pr-activiteiten, influencercampagnes en de social media- en communicatiestrategie. Voor de pr-pitch en herpositionering wordt Food2Smile ondersteund door Ron Benjamens van B&BA.

Food2Smile bestaat vijf jaar en introduceert daarmee een andere huisstijl. Ook gaat het bedrijf, dat suikervrij snoep produceert, haar bekendheid en zichtbaarheid vergroten.

Miriam Bouwens, oprichter en Managing Smiler Food2Smile:"Ons eerste lustrum gaan wij vieren met een complete relaunch van ons merk. Prachtige verpakkingen, een pr-campagne, nieuwe mensen op sales en een productmanager zijn onderdeel van deze herpositionering. Voor de pr hebben we gekozen voor Triangle pr, omdat wij bij hen het gevoel kregen dat ze écht begrijpen waar wij voor staan en dat ze onze missie zullen uitdragen zoals wij dat zelf beleven en zo zullen bijdragen aan het vergroten van onze naamsbekendheid en daarmee onze groei."

www.food2smile.nl
www.trianglepr.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.