Fitzroy ontwikkelt corporate campagne voor EIFFEL

Na een pitch heeft consultancy en interim bureau EIFFEL gekozen voor Fitzroy. Het bureau heeft de positionering en identiteit aangescherpt, en een corporate branding campagne is inmiddels gestart. Een campagne die zich kenmerkt door de illustratieve stijl, die over alle channels zichtbaar wordt.



Imen Laroussi, marketing director bij EIFFEL: “Wij hebben als bedrijf grote groei-ambities met onze opdrachtgevers, Eiffelaars én te werven Eiffelaars.. Daarom hadden we behoefte aan een scherpe positionering en impactvolle campagne die we niet alleen konden uitrollen in externe media, maar ook goed konden inzetten intern. Want onze community van kennis en expertise is één van de belangrijkste drivers om bij EIFFEL te komen werken en klanten te verrassen. Samen met Fitzroy hebben we onze markt onder de loep genomen en één ding werd duidelijk: iedereen gebruikt foto’s van medewerkers in een werkomgeving. Met onze nieuwe campagne laten we in ieder geval een ander geluid horen.”

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “Complimenten voor EIFFEL want zij hadden het lef om binnen hun markt meer uitgesproken te zijn. De illustratieve stijl is een samenwerking geweest tussen onze designers en de mensen binnen EIFFEL. Uiteindelijk heeft EIFFEL ook echt iemand aangenomen als Chief Illustrator Officer (CIO). Daarmee is duidelijk dat door alle lagen heen de stijl terugkomt. Niet alleen in video’s, maar ook in cv-presentaties van kandidaten, EIFFEL campers en het clubhuis. Wij denken echt dat EIFFEL hiermee kenmerkend wordt neergezet en dat iedere uiting zal gaan optellen.”

Credits

Bureau: Fitzroy | Klant: EIFFEL, Imen Laroussi, Leontine van der Blom, Jelmer de Zwart, Doortje Kok, Frank van Klink, Peter Hendriks , Clark Ipskamp | Video: ArtBox, met Pieter van den Hoogenband als voice-over

www.fitzroy.nl
www.eiffel.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.