Fitzroy ontwikkelt corporate campagne voor EIFFEL

Na een pitch heeft consultancy en interim bureau EIFFEL gekozen voor Fitzroy. Het bureau heeft de positionering en identiteit aangescherpt, en een corporate branding campagne is inmiddels gestart. Een campagne die zich kenmerkt door de illustratieve stijl, die over alle channels zichtbaar wordt.



Imen Laroussi, marketing director bij EIFFEL: “Wij hebben als bedrijf grote groei-ambities met onze opdrachtgevers, Eiffelaars én te werven Eiffelaars.. Daarom hadden we behoefte aan een scherpe positionering en impactvolle campagne die we niet alleen konden uitrollen in externe media, maar ook goed konden inzetten intern. Want onze community van kennis en expertise is één van de belangrijkste drivers om bij EIFFEL te komen werken en klanten te verrassen. Samen met Fitzroy hebben we onze markt onder de loep genomen en één ding werd duidelijk: iedereen gebruikt foto’s van medewerkers in een werkomgeving. Met onze nieuwe campagne laten we in ieder geval een ander geluid horen.”

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “Complimenten voor EIFFEL want zij hadden het lef om binnen hun markt meer uitgesproken te zijn. De illustratieve stijl is een samenwerking geweest tussen onze designers en de mensen binnen EIFFEL. Uiteindelijk heeft EIFFEL ook echt iemand aangenomen als Chief Illustrator Officer (CIO). Daarmee is duidelijk dat door alle lagen heen de stijl terugkomt. Niet alleen in video’s, maar ook in cv-presentaties van kandidaten, EIFFEL campers en het clubhuis. Wij denken echt dat EIFFEL hiermee kenmerkend wordt neergezet en dat iedere uiting zal gaan optellen.”

Credits

Bureau: Fitzroy | Klant: EIFFEL, Imen Laroussi, Leontine van der Blom, Jelmer de Zwart, Doortje Kok, Frank van Klink, Peter Hendriks , Clark Ipskamp | Video: ArtBox, met Pieter van den Hoogenband als voice-over

www.fitzroy.nl
www.eiffel.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.