FOX Sports-medewerkers bedanken kijker met lied

In een commercial bedankt FOX Sports de kijkers voor hun steun tijdens de afgelopen maanden. Het nummer Without you van Harry Nilsson, dat gebruikt wordt in de campagne van FOX Sports, wordt deze keer gezongen door presentatoren, verslaggevers en analisten van de zender.

Nu het voetbalseizoen eindelijk van start gaat, vond FOX Sports het tijd worden om hun trouwe kijkers te bedanken. FOX Sports doet dit in de vorm van een ode, waarin FOX Sports-medewerkers met volle overgave het nummer ‘Without You’ zingen, speciaal voor de kijkers.

Jan Bonjer, director marketing & creative FOX Sports:Het staat buiten kijf dat we niet zonder onze kijkers kunnen. Ze zijn FOX Sports de afgelopen maanden in groten getale trouw gebleven, ook toen de voetbalcompetities stil werden gelegd. Dat iedereen binnen FOX Sports daar erg dankbaar voor is blijkt wel uit deze video, waarin ons vertrouwde team uit volle borst meezingt met het onvolprezen Without You.”

Patritia Pahladsingh, managing director, TBWA\NEBOKO: “Met deze commercial luiden we de start van het voetbalseizoen op ludieke wijze in. Na maanden van honger naar het voetbal konden we niet anders dan de loyale kijkers van FOX Sports in het zonnetje zetten. Door de toewijding van het gehele FOX Sports-team voel je de liefde voor het spelletje en waar de zender voor staat; het voetbal bij de mensen thuis brengen.”

De campagne is te zien op tv en op de social kanalen van FOX Sports.

www.foxsports.nl
www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.