FOX Sports-medewerkers bedanken kijker met lied

In een commercial bedankt FOX Sports de kijkers voor hun steun tijdens de afgelopen maanden. Het nummer Without you van Harry Nilsson, dat gebruikt wordt in de campagne van FOX Sports, wordt deze keer gezongen door presentatoren, verslaggevers en analisten van de zender.

Nu het voetbalseizoen eindelijk van start gaat, vond FOX Sports het tijd worden om hun trouwe kijkers te bedanken. FOX Sports doet dit in de vorm van een ode, waarin FOX Sports-medewerkers met volle overgave het nummer ‘Without You’ zingen, speciaal voor de kijkers.

Jan Bonjer, director marketing & creative FOX Sports:Het staat buiten kijf dat we niet zonder onze kijkers kunnen. Ze zijn FOX Sports de afgelopen maanden in groten getale trouw gebleven, ook toen de voetbalcompetities stil werden gelegd. Dat iedereen binnen FOX Sports daar erg dankbaar voor is blijkt wel uit deze video, waarin ons vertrouwde team uit volle borst meezingt met het onvolprezen Without You.”

Patritia Pahladsingh, managing director, TBWA\NEBOKO: “Met deze commercial luiden we de start van het voetbalseizoen op ludieke wijze in. Na maanden van honger naar het voetbal konden we niet anders dan de loyale kijkers van FOX Sports in het zonnetje zetten. Door de toewijding van het gehele FOX Sports-team voel je de liefde voor het spelletje en waar de zender voor staat; het voetbal bij de mensen thuis brengen.”

De campagne is te zien op tv en op de social kanalen van FOX Sports.

www.foxsports.nl
www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.