Do your thing nieuwe slogan en merkgedachte ING

ING heeft een andere merkrichting gekozen met de slogan Do your thing. De bank wil laten zien dat ze mensen in staat stelt mensen een stap voor te blijven en ze aan te moedigen meer dingen te doen die hen raken

Als het gaat om de bankaire context wil ING volgens eigen zeggen met minimale inspanning en maximale eenvoud haar klanten laten bankieren met een slimme, gemakkelijke en persoonlijke gebruikerservaring.

ING start op luchthaven Schiphol met de campagne, die daar drie jaar te zien is. Dit dankzij een samenwerking die tot eind 2022 is verlengd. ING zal op alle luchtbruggen binnen en buiten te zien zijn. Eind januari is de verwachting dat de brede ING-campagne met de slogan in Nederland zal starten. Deze campagne, die ook in andere landen telkens in een andere uitingsvorm zal worden gevoerd, zal andere merkelementen bevatten, zoals een nieuwe stijl van fotografie en een aangepast logo.

Zie ook: [Interview] Nanne Bos over Do Your Thing bij ING

www.ing.nl
www.ing.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.