Diederik Sjardijn over purpose marketing, growth hacking en een mysterieus imago

Diederik Sjardijn is Managing Director bij KesselsKramer, het creatieve reclamebureau uit Amsterdam dat al 25 jaar bestaat. Hij werkte eerder bij Blendle en wordt ook weleens growth hacker genoemd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bureau, purpose marketing en meer.

Diederik Sjardijn: “De afgelopen 10 jaar is een wat mysterieus imago ontstaan. Voor een creatief bureau is dat best spannend. Mensen kunnen daardoor denken dat we een traditioneel bureau zijn, maar dat is helemaal niet waar. Ik ben zelf bijvoorbeeld altijd bezig geweest met groei. KesselsKramer richtte zich daar ook altijd op, met klanten als Bol.com. We hebben beide effectiviteit gemeen.”

“Purpose marketing vinden wij een buzz-woord; KesselsKramer doet dat al 25 jaar. Als je een merk goed wilt ontwikkelen, is een purpose een goed beginpunt. Het naar boven halen van wat het echte doel is van een bedrijf, los van geld verdienen, is essentieel voor het neerzetten van een sterk merk.”

Diederik Sjardijn vertelt verder over de gevolgen van corona voor zijn bureau, de verhouding tussen Nederlandse en internationale klanten, het belang van data en meer.

Kijk dit boeiende interview hier:



www.kesselskramer.com
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.