
Designtree gaat verder onder de naam Studio Dorien Franken
Na meer dan 15 jaar te hebben gewerkt onder de naam Designtree, gaat de oprichter verder onder haar eigen naam: Studio Dorien Franken. De ontwerper, consultant en digitale uitgever legt zich toe op opdrachtgevers die zich inzetten voor verandering.
Designtree werd in 2005 gestart en werkte de afgelopen jaren voor opdrachtgevers als Greenpeace, AVROTROS en Nationale Nederlanden. Daarnaast werd het digitale platform The Folks of Amsterdam gelanceerd, een co-creatie met fotograaf Jerome de Lint en de Britse schrijver Siji Jabbar, waar persoonlijke verhalen van Amsterdamse ondernemers gedeeld werden.
Na deze ervaringen besloot Dorien Franken zich persoonlijk volledig te gaan richten op de groei van organisaties met een missie, om bij te dragen aan positieve verandering. Daarbij helpt ze deze merken met het ontwikkelen van strategie en realiseren van duurzame designoplossingen die de juiste doelgroepen raken. Deze richting vroeg om een naamsverandering, andere positionering en website.
Dorien Franken: “De markt van vooruitstrevende organisaties die oplossingen ontwikkelen voor verandering op de lange termijn, groeit. Dat biedt talloze kansen. Daar wil ik in samenwerking aan bijdragen door mee te denken en krachtige concepten, art direction en design te realiseren.
www.dorienfranken.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong