Dept breidt uit met hubs in Zwolle en Maastricht

Dept begrijpt opent hubs op de plekken waar haar mensen wonen; te beginnen met Zwolle en Maastricht. Per oktober gaan de eerste werknemers aan de slag op de hubs. 

Met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Veenendaal trekt Dept Nederland voornamelijk talent uit de Randstad. Door werkplekken buiten dit gebied aan te bieden, zet Dept in op het werven van nog meer talent — van designers tot projectmanagers en developers. Met een campagne op social media, digitale kanalen en out-of-home kondigt het agency lokaal haar aanwezigheid aan. 

Sarah Wubben, Managing Director NL bij Dept: “We geloven bij Dept dat onze kantoren in dienst staan van ons talent. Onze mensen bepalen daarom waar en wanneer we hubs openen. Hiermee maken we talent leidend en laten we ons niet beperken door geografische grenzen. Onze drie grote kantoren in Nederland blijven de basis voor gatherings, kennissessies en natuurlijk de borrels.”

Jeroen Reumkens, frontend lead developer bij Dept en Maastrichtenaar: “Werken vanaf de plek die voor jou het beste werkt: dat is onze visie en daar willen we gehoor aan geven. Onze nieuwe hubs in het Student Hotel van Maastricht en Zwolse MyOffice-gebouw hebben dezelfde sfeer en omgeving als de Randstadlocaties. Bij het selectieproces was dit dan ook een belangrijke factor. De flexibiliteit en vrijheid die Dept hiermee biedt aan huidige en toekomstige werknemers is super waardevol.” 

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.