DVJ Insights in Top 250 groeibedrijven

DVJ Insights staat voor het derde jaar op rij in de Top 250 Groeibedrijven. De top 250 bestaat uit de snelst groeiende bedrijven in Nederland, met minimaal 10 vte’s en/of minstens 5 miljoen euro omzet. Dat DVJ wederom in deze lijst staat is opmerkelijk te noemen, omdat naar schatting de totale markt voor onderzoek in 2020 significant is gekrompen als gevolg van corona en DVJ op een organische manier gegroeid is (zonder overnames). Als belangrijkste reden voor de groei wordt het structureel investeren in mensen, kennis en innovatie genoemd.

Lucas Hulsebos
, CEO DVJ Insights: “Het feit dat we ondanks de crisis en de dalende markt opnieuw behoren tot de top 250 snelst groeiende bedrijven van Nederland, is een geweldige prestatie van het hele team. Op het moment dat de coronacrisis begon hebben we heel bewust gekozen om te blijven investeren in het team. Daarnaast hebben we heel goed de wetenschap en de inzichten uit de praktijk gebruikt om duiding te geven aan de coronacrisis en hoe hier het beste mee kan worden omgegaan. Door meer dan 50 eigen onderzoeken op te starten en te publiceren zijn veel bedrijven onze inzichten gaan gebruiken om de juiste marketingbeslissingen te nemen tijdens de crisis. Ik ben dan ook enorm trots op hoe we hier met het hele bedrijf mee om zijn gegaan en hoe we ons team steeds weer hebben kunnen versterken. Uiteindelijk zijn het de mensen die het mogelijk maken om deze grote stappen te zetten.”

De volledige lijst is hier te vinden.

www.dvjresearchgroup.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.