DPG Grow-podcast Data& De Arbeidsmarkt met Arno Peperkoorn

Te gast in de vijfde aflevering van Data& is Arno Peperkoorn, directeur-partner bij Result Recruitment Group

"Na jaren schreeuwen om data, verzuipen marketeers nu in de mogelijkheden", zo kopte het Financieel Dagblad een tijd terug. De marketing- en media-professional anno 2021 wordt geacht dataskills te hebben. Uit onderzoek blijkt dat ze dat nog best lastig vinden. Hoe komt dat precies? Is er sprake van data-faalangst; twijfel of ze wel voldoende datavaardig zijn? Of voelen de  professionals zich comfortabeler bij de creatieve kant van het marketingvak? Of is het een beetje overdreven allemaal; is die marketeer eigenlijk altijd een data-expert geweest? En plakken we er nu een label als zodanig op?

Arno Peperkoorn heeft een duidelijke en nuchtere visie op dit onderwerp. Met praktijkvoorbeelden neemt hij de luisteraar mee in zijn visie op Data& de Arbeidsmarkt.

De aflevering is te beluisteren door hier te klikken.

Lees ook:

[Column] Arno Peperkoorn: Mij niet bellen
DPG Grow-podcast Data& CRO met Lucia van den Brink
DPG Grow podcast Data&: aflevering 3 Data Shopper Marketing met Constant Berkhout
DPG Grow podcast Data&: aflevering 2 Agile Insights Tools
DPG Grow komt met podcastserie Data&

www.dpggrow.nl
www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.