Counter Content aan de slag voor Gorillas

Counter Content gaat aan de slag voor flitsbezorger Gorillas. De bedrijven gaan een samenwerking aan waarbij Counter Content alle Nederlandse pr en communicatie van Gorillas zal verzorgen. Counter Content is sinds maart 2021 actief voor de on-demand bezorgingsdienst. De bedoeling is dat de samenwerking voor onbepaalde tijd zal duren 

In Nederland is Gorillas actief in Amsterdam, Leiden, Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Haarlem, Nijmegen, Tilburg en Groningen. Gorillas richt zich op het bezorgen van boodschappen tegen supermarktprijzen die binnen 10 minuten bezorgd worden, en legt de nadruk in het assortiment op vers en lokaal. Bezorging kan overal waar de klant zich bevindt: dat kan zijn thuis, bij vrienden, buiten in het park, of elke andere openbare locatie.  

Gorillas wordt toegevoegd aan het (internationale) klantportfolio van het pr- en contentmarketing bureau uit Zaandam dat onderdeel is van Counter Collective. Raymond Bresching, oprichter van en communicatiestrateeg bij Counter Content: “Gorillas is een klant die perfect bij ons past. Een internationale en ambitieuze startup. Wij zijn er trots op om met deze dynamische speler Nederland verder te veroveren.”

Luc van Emmerik, International Expansion Director en general manager Benelux bij Gorillas: “Raymond en zijn team van ervaren mensen, zijn van grote waarde voor ons. Dankzij hen kunnen wij het woord over ons snel ontwikkelende merk razendsnel verspreiden binnen de regio’s waar wij actief zijn of gaan worden. Hierdoor kunnen wij ons volledig richten op verdere expansie en onze belofte om onze klanten binnen 10 minuten te bedienen.”

www.countercontent.nl
www.gorillas.io

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.