Coopr sluit zich aan bij Candid

Communicatiebureau Coopr sluit zich aan bij bij het Candid-platform. De oprichters, Jody Koehler en Jos Govaart, treden toe als partners van Candid en blijven het management van Coopr vormen. Coopr blijft binnen het Candid-platform als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren.

Coopr is in 2009 opgericht en gevestigd in Rotterdam en Antwerpen en werkt voor bekende opdrachtgevers, zoals adidas, Coca-Cola, Coolblue, LinkedIn en TikTok.

Jody Koehler en Jos Govaart: “Met de aansluiting bij het Candid-platform behouden we onze individualiteit maar kunnen we direct ons aanbod verdiepen en verbreden en onze klanten meer geïntegreerde en andere disciplines aanbieden. Daarnaast is de samenhang tussen pr en andere communicatiedisciplines meer dan ooit relevant. Goede merkideeën worden het meest geloofwaardig uitgedragen via pr-inzet.”

Ruud Wanck, CEO van Candid: “Coopr is een absoluut A-merk op het gebied van pr en corporate communicatie. Hun ondernemende spirit sluit perfect aan op onze platformstrategie waarin we sterke en onderscheidende bureaus samenbrengen in een geïntegreerd platform.”

Candid nam de afgelopen jaren STROOM, M2Media en BBK media, het digitale bureau Online Company en digital experience bureau Havana Harbor, social media expert Daily Dialogues, reclamebureau XXS, brand designspecialist Millford en marketing innovatie bureau Cogonez over. Dit jaar zullen nog meer overnames volgen, zowel in binnen- als buitenland.

www.coopr.nl
www.candidplatform.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.