[Column] Samantha Catsburg (STROOM): Energie voor groei

STROOM is energie voor groei. De belangrijkste stap in 2021 is dan ook om meer merken te helpen met de gewenste groei in merk- en business-resultaten. Door de schaal - en ook de inkoopkracht van het Candid-platform zijn we daar klaar voor. We zien de eerste positieve resultaten van de omschakeling in het coronajaar en heten binnenkort twee klanten welkom die de nieuwe koers herkennen en omarmen.

We geloven dat aandacht voor de klant en elkaar en de beste professionals het verschil maken. En daar zijn we goed in. Ook in 2020 hebben onze klanten die extra aandacht weer gewaardeerd met de nummer-1-positie in de FONK100. Daar zijn we trots op, maar we moeten ook vooruit blijven kijken.  

Op dit moment zien we twee belangrijke ontwikkelingen:

De klantbehoefte aan een efficiënt, effectief en creatief mediaplan blijft onveranderd, maar de doorlooptijden zijn korter geworden. Doordat we op elk niveau binnen STROOM korte lijnen hebben met onze klant, kunnen we dit goed afstemmen en ook opvangen. Ons team van consultants is flexibel en de back office is lean & mean ingericht, zodat we efficiënt te werk gaan. In onze waarden is een open cultuur opgenomen, dus waar nodig geven we elkaar in de samenwerking feedback en zo kunnen we het beste klantadvies samenstellen.

De klantvraag wordt breder: niet alleen media-, maar ook merk- en marketingcommunicatie-expertise wordt gevraagd. Binnen STROOM hebben we ons team eind vorig jaar versterkt met mensen met ervaring aan bureau- en/of klantzijde en dit geeft extra synergie. Er wordt simpelweg vanuit meer hoeken dan alleen media naar het vraagstuk van de klant gekeken. Wij investeren in deze kennis om zo beter de briefing op mediagebied te kunnen beantwoorden. En zo functioneren we optimaal in de driehoek van adverteerder, reclame- en mediabureau, en werken we gezamenlijk  naar het gemeenschappelijke doel: groei en resultaat voor het merk. Ook werken we binnen Candid vanuit een T-shaped model: generalisten in combinatie met specialisten, waardoor we elke klantvraag direct vanuit STROOM of met de support van het Candid-platform kunnen oppakken.

Samantha Catsburg is Client Service Director bij Stroom

www.stroom.com

Deze colum is onderdeel van [Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2021?

Dit forum staat hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.