Carli Jager PR & Brand Director bij Springbok x Dawn

Per 1 oktober 2022 start Carli Jager als PR & Brand Director bij Springbok x Dawn. Ze werkte als PR & Business Development Director bij TBWA\NEBOKO. Daarvoor deed ze ervaring op in de marketing- en creatieve sector bij onder andere Emerce en ADCN.

Carli Jager. “Het is dé uitdaging om na meer dan drie geweldige jaren bij TBWA\NEBOKO, nu bij Springbok x Dawn communicatie en brand verder te mogen opzetten. Voor mij erg mooi om deze kans te krijgen en ik heb besloten de grote sprong naar Springbok te nemen. Ik heb veel vertrouwen in de toekomst bij Springbok x Dawn. Een internationaal groeiend bedrijf met prachtige merken. Er wordt hier een ambitieus verhaal geschreven. Springbok x Dawn werkt aan een duurzame toekomst, gedreven door de missie en de waarden van de merken waarvoor ze werken. Dat vind ik mooi.”

Vanuit Amsterdam gaat ze haar focus leggen op Pr & Brand, met als opdracht het merk Springbok voor de hele groep internationaal verder uit te bouwen. Op dit moment werken er 320 mensen op 6 locaties verspreid over Nederland en België, waar ook Dawn deel van uitmaakt.

www.springbokagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.