Canon Nederland kiest voor Media Info Groep

Canon Nederland heeft, na een uitvoerige selectieprocedure, gekozen voor Media Info Groep. Het media monitoring bedrijf gaat voor Canon Nederland de print- en webpublicaties in alle Nederlandse media monitoren en zorgt daarmee voor meer inzicht in de impact van haar pr-activiteiten.

Canon Nederland is onderdeel van Canon Europe, dochteronderneming van Canon Inc., bekend van foto- of videocamera’s, maar ook printers en medische apparatuur. Met deze samenwerking wil Canon Nederland in kaart brengen waar en hoe er over het merk wordt gepubliceerd in de media. Media Info Groep is marktleider op gebied van mediamonitoring. Naast de volledig geautomatiseerde selectie van de vermeldingen in print en web publicaties worden ook handmatige selecties gemaakt zodat ook bij de meest complexe zoekvragen een optimale kwaliteit gegarandeerd wordt.

Britt van Sprang, PR & Communications Professional IT&CG Canon Nederland: “We hebben voor Media Info Groep gekozen vanwege hun complete dekking, persoonlijke aandacht en concurrerende prijs. We kijken uit naar onze samenwerking!”

Arnoud van der Valk, Commercial Director van Media Info Groep:  ”We zijn erg blij dat we voor Canon Nederland aan de slag gaan. De combinatie van automatisering en handmatige selectie zorgt dat we de meeste relevante publicaties kunnen leveren en zo kunnen bijdragen aan een effectieve communicatie strategie voor Canon.”

www.mediainfogroep.nl
www.canon.nl 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.