Campagne App Jouw Smaak gestart: Food emoji’s in de blender

De door Lukkien geproduceerde en door Fitzroy ontwikkelde campagne App Jouw Smaak is van start gegaan. Consumenten kunnen daarbij via WhatsApp food-emoji’s appen met hun favoriete Danio-smaakcombinatie. Er zijn meer dan 100 food-emoji’s door een foodstyliste tot leven gebracht.

Mischa Schreuder, creative director bij Fitzroy: “Het komt steeds vaker voor dat merken hun doelgroep om input vragen rond een te introduceren smaak, maar meestal moeten ze daar best veel voor doen. We wilden het dit keer zo makkelijk mogelijk maken en daarom kunnen Danio-fans met behulp van food emoji’s hun ideale smaak insturen via Whatsapp. Emoji’s die we lekker in de blender gooien.”

Op 13 november 2021 wordt er eenmalig een pr-activatie uitgerold, in de vorm van een Live Danio Blend Bar evenement. Deze vindt plaats in een Jumbo Foodmarkt. Deelnemers kunnen dit evenement live bijwonen via TikTok. Tijdens dit evenement worden de ingezonden smaakcombinaties daadwerkelijk geblend en geproefd door twee bekende influencers. 

De smaak met de meeste stemmen zal in 2022 worden opgenomen in het assortiment als limited edition.  Daarnaast ontvangt de winnaar een geldprijs van 10.000 euro. En kiest hij/zij een goed doel uit waar Danone nog eens 10.000 euro aan doneert.

Credits
Klant: Danone Nederland/Danio | Bureau: Fitzroy | Productie: Lukkien

Met 20.000 m2 aan studio en workspace is Lukkien  het grootste 100 procent family-owned productiehuis van Europa. Wat ons uniek maakt? Onze in-house specialisten en faciliteiten! Dagelijks werken we met 200 gepassioneerde mediaprofessionals, verspreid over de afdelingen Digital, Photography & Graphic Design, Audiovisual & CGI, aan crossmediale producties voor agencies en adverteerders. Vanuit onze studio’s en op locatie, in binnen- en buitenland. 



www.lukkien.com


Lees ook:

Lukkien produceert campagne online casino Fair Play met Carli Hermes
Lukkien verzorgt productfotografie sfeerhaardenspecialist thermoCet
Contenders en Born05 produceeren social-media campagne voor Hoogvliet

Lukkien produceert onorthodoxe brand-movie Heesen Yachts
Contenders produceert eigenwijze Popal-zomercampagne


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.