Born05 Group breidt uit met Melle Bos

Born05 Group heeft Melle Bos benoemd tot Head of Brand & Business Consultancy. Hij is daarmee voortaan verantwoordelijk voor het opzetten van de brand & business consultancy tak  

Melle Bos werkte eerder als Head of Strategy bij internationale bureaus als BlastRadius en Sid Lee, en was ook actief als Global Brand Director bij onder meer The Student Hotel.  

Rogier IJzermans, CEO Born05 Group: "We zijn met Born05 Group aan het bouwen aan een nieuwe groep van toonaangevende bureaus in Nederland, die organisaties in de breedte kunnen bedienen met digitale merkvraagstukken. De digitalisering heeft de afgelopen jaren voor veel positieve versnelling gezorgd bij organisaties. Gevolg is wel dat veel op elkaar is gaan lijken. Het onderscheidende vermogen komt weer te liggen bij het merk en de beleving. En de vertaling hiervan naar business groei. Met de komst van Melle Bos zetten we als groep een grote stap in het neerzetten van een hands-on consultancy tak, die merken en businesses gaat begeleiden bij deze transformatie de komende jaren. Zijn ruime ervaring aan zowel bureau- als klantzijde zorgt voor de optimale brug tussen onze bureaus en de organisaties waarvoor we werken. Dit gaat veel brengen, dat weet ik zeker."

Melle Bos: "De noodzaak voor organisaties om te versnellen is groter dan ooit. De afgelopen periode heeft er namelijk voor gezorgd dat er, mede onder druk van het coronavirus, kantelpunten werden bereikt in de adaptatie van nieuwe technologie, het ontstaan van nieuwe businessmodellen en het gedrag van consumenten. Tegelijkertijd zijn veiligheid, ethiek en privacy niet eerder zo relevant geweest. Mijn ervaring is dat veel organisaties hiervan schrokken en zich moesten hervinden en herpositioneren. De vraag is nu wie zich daadwerkelijk herpakt en de regie neemt. Wij geloven dat je juist nu moet accelereren en een Connected Brand kunt realiseren door volledige synergie tussen merk en business. De ambitie van Born05 Group sluit feilloos aan bij mijn visie op hoe merken en organisaties de toekomst tegemoet moeten treden."

www.born05.com


 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.