Born05 Group breidt uit met Melle Bos

Born05 Group heeft Melle Bos benoemd tot Head of Brand & Business Consultancy. Hij is daarmee voortaan verantwoordelijk voor het opzetten van de brand & business consultancy tak  

Melle Bos werkte eerder als Head of Strategy bij internationale bureaus als BlastRadius en Sid Lee, en was ook actief als Global Brand Director bij onder meer The Student Hotel.  

Rogier IJzermans, CEO Born05 Group: "We zijn met Born05 Group aan het bouwen aan een nieuwe groep van toonaangevende bureaus in Nederland, die organisaties in de breedte kunnen bedienen met digitale merkvraagstukken. De digitalisering heeft de afgelopen jaren voor veel positieve versnelling gezorgd bij organisaties. Gevolg is wel dat veel op elkaar is gaan lijken. Het onderscheidende vermogen komt weer te liggen bij het merk en de beleving. En de vertaling hiervan naar business groei. Met de komst van Melle Bos zetten we als groep een grote stap in het neerzetten van een hands-on consultancy tak, die merken en businesses gaat begeleiden bij deze transformatie de komende jaren. Zijn ruime ervaring aan zowel bureau- als klantzijde zorgt voor de optimale brug tussen onze bureaus en de organisaties waarvoor we werken. Dit gaat veel brengen, dat weet ik zeker."

Melle Bos: "De noodzaak voor organisaties om te versnellen is groter dan ooit. De afgelopen periode heeft er namelijk voor gezorgd dat er, mede onder druk van het coronavirus, kantelpunten werden bereikt in de adaptatie van nieuwe technologie, het ontstaan van nieuwe businessmodellen en het gedrag van consumenten. Tegelijkertijd zijn veiligheid, ethiek en privacy niet eerder zo relevant geweest. Mijn ervaring is dat veel organisaties hiervan schrokken en zich moesten hervinden en herpositioneren. De vraag is nu wie zich daadwerkelijk herpakt en de regie neemt. Wij geloven dat je juist nu moet accelereren en een Connected Brand kunt realiseren door volledige synergie tussen merk en business. De ambitie van Born05 Group sluit feilloos aan bij mijn visie op hoe merken en organisaties de toekomst tegemoet moeten treden."

www.born05.com


 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.