Alexandra Huizer naar New Growth Strategies (TBWA)

Alexandra Huizer is begonnen als partner bij New Growth Strategies. New Growth Stratgies is het adviesbureau binnen het netwerk van TBWA die zich richt op groeimogelijkheden van bedrijven met merkpositionering, marketingstrategie en communicatie. Het bedrijf werkt met het idee van karaktervol positioneren met de methode OGSM. OGSM dat staat voor objectives, goals, strategies and measures met de gedachte van een businessplan op één A4.

Alexandra Huizer heeft ruim 15 jaar ervaring op het gebied van merkpositionering, marketingstrategie en communicatie bij multinationals in de financiële dienstverlening, FMCG, Retail en Food, waaronder Aegon, Diageo, KFC en het meeste recentelijk bij Koninklijke Verkade.

Marc van Eck, CEO van New Growth Strategies: “Alexandra is een strateeg met creatieve denkkracht en veel sociale teamgeest. Ze denkt graag out of the box en met haar aanstekelijke enthousiasme wil ze de beste ideeën uit mensen naar boven halen. “Het is erg leuk om eerst voor iemand te werken die daarna bij je komt werken. Bovendien geeft het een vliegende start want Alexandra heeft als klant ons werkwijze en modellen al ervaren, zowel met betrekking tot pOositionering als strategie”.

Alexandra Huizer: “Toen ik als klant samenwerkte met New Growth Strategies zag ik hoe mooi het is om aan die kant van de tafel te zitten. Vanaf nu kan ik elke dag bezig zijn met merkpositionering en strategie binnen een groep zeer gedreven professionals. Door te kiezen voor de juiste positionering en doorvertaling wordt een merk geloofwaardig voor zowel de klant, consument en medewerkers. Sterke merken zijn merken die zowel relevant als onderscheidend zijn en waarvan de uitvoering consistent is. Ik bouw merken op die drie pijlers

New Growth Strategies biedt mij de kans om dit op topniveau te mogen doen. Ik kijk er dan ook enorm naar uit met diverse klanten aan de slag te gaan.”

www.newgrowth-strategies.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.