Abovo Maxlead haalt Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en Overijssel/Gelderland binnen

Abovo Maxlead heeft het modemerk Oger, de producent van koffiecups De Koffiejongens, het cadeukaartenbedrijf Cadeau Concepten en de provincies Overijssel en Gelderland binnengehaald als klanten.

Abovo Maxlead zal adviseur worden van deze merken en helpen met verschillende on- en offline oplossingen. Bij De Koffiejongens ligt de focus op het versterken van hun naams- en productbekendheid. Cadeaubon.nl, het online startpunt voor alle cadeaukaarten van de consument, wil hun positie in de markt verder uitbouwen. Overijssel en Gelderland zullen wij helpen met het informeren en betrekken van de inwoners van deze twee provincies.

Björn Hillerström, CCO OGER: “Wij staan bekend om onze unieke winkel beleving. Onze wens is om die beleving ook in een online wereld te kunnen vertalen. Of je nou fysiek of online bij ons winkelt, het bijzondere van OGER en onze producten wil je ook digitaal op een persoonlijke wijze ervaren. Wij hebben gekozen voor de diensten van Maxlead, omdat er een persoonlijke klik is, ze bewezen resultaten hebben op omnichannel vlak en daarin met oplossingen komen die aansluiten op onze wereld”. 

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : “Wat een lijst van mooie namen. Wij zijn erg trots dat al deze vijf organisaties hun vertrouwen uitspreken en wij hen kunnen gaan helpen hun doelen te realiseren. Wederom zijn het hele diverse bedrijven met ieder hun eigen uitdagingen. Juist die verschillen maken het voor onze collega’s zo leuk om voor deze klanten te werken. Alle merken willen winnen en wij begeleiden ze daar heel graag bij.”

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.