5PM in zee met The Ocean Cleanup

5PM gaat samenwerken met The Ocean Cleanup, de non-profitorganisatie die technologie ontwikkelt om plastic uit de oceaan te verwijderen.

Het Amsterdamse YouTube Strategy & Services-bureau gaat hen helpen om meer zichtbaarheid op YouTube te realiseren en hiermee een groter publiek te vinden, dat uiteindelijk een basis is voor financiering van dit belangrijke werk. Dit begint met het ontwikkelen van een nieuwe content- en distributiestrategie voor het YouTube-kanaal van The Ocean Cleanup. Dat moet resulteren in betere vindbaarheid van de video’s en unieke content voor de steeds breder groeiende doelgroep. De samenwerking is inmiddels van start gegaan.

Ben Kortman, socialmedia-manager a.i. The Ocean Cleanup: “Wij zijn ontzettend blij dat 5PM ons voorziet van advies, door middel van een uitgebreide analyse van ons YouTube-kanaal. Met behulp hiervan en hun expertise over YouTube, kunnen we nu samen bouwen aan de optimalisatie van ons kanaal en de strategische distributie van onze videocontent. We hopen hiermee nog meer mensen te bereiken en te informeren over de doelen van The Ocean Cleanup.”

Jelmer Wind, mede-oprichter 5PM: “Wij zijn erg trots op deze bijzondere samenwerking. Het is mooi dat wij als 5PM hierdoor ook een steentje bij kunnen dragen aan het geweldige werk dat The Ocean Cleanup doet in The Pacific. Door middel van data-gedreven inzichten en slimme optimalisaties hopen we te kunnen helpen om hun boodschap nog beter te verspreiden aan de wereld.”

www.team5pm.com
www.theoceancleanup.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.