5PM en Studio Catwise verder als Team5pm

5PM Group, waar onder andere YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.

De naamswijziging is gekozen om de verschillende labels binnen het bureau samen te voegen, als één merk de markt op te gaan en de YouTube-specialisatie van het bureau nog beter te organiseren. Team5pm versterkt dit met een brand identity, ontwikkeld door Meneer de Vormgever.

Team5pm is het go-to bureau voor YouTube, dat zit richt op data research, strategie, content, advertising en video-sales via het eigen YouTube-netwerk. Het bureau bestaat drie jaar en heeft zich in korte tijd weten uit te bouwen van vier oprichters naar een agency met 75 teamleden. De core van Team5pm is het helpen van merken en publishers met succes op YouTube, en hiermee de slimme merken van morgen te bouwen. De groei van de groep is ontzettend snel gegaan: het begon in 2018 met YouTube Agency 5PM en werd in 2019 uitgebreid met videoproductiebureau Studio Catwise. Inmiddels helpt Team5pm grote nationale en internationale klanten met succes op YouTube en wil de komende jaren naar meerdere landen uitbreiden.

Jelmer Wind, co-founder Team5pm: “Inmiddels zijn we drie jaar op weg met onze agency, waarmee we door middel van data-gedreven consultancy en content creatie slimme YouTube-kanalen voor merken bouwen en optimaliseren. Door de krachten van onze verschillende labels te combineren, hebben we nu gekozen om onder de naam Team5pm verder te gaan. Dit zorgt ervoor dat we nog duurzamer onze klanten kunnen bedienen, wat automatisch bijdraagt aan de groei onze agency. Door de vraag van buitenlandse partners richten we ons sinds 2020 al op de internationalisering van onze dienstverlening, mede omdat het YouTube-landschap ook in het buitenland nog steeds hard groeit.

www.team5pm.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.