5PM en Studio Catwise verder als Team5pm

5PM Group, waar onder andere YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.

De naamswijziging is gekozen om de verschillende labels binnen het bureau samen te voegen, als één merk de markt op te gaan en de YouTube-specialisatie van het bureau nog beter te organiseren. Team5pm versterkt dit met een brand identity, ontwikkeld door Meneer de Vormgever.

Team5pm is het go-to bureau voor YouTube, dat zit richt op data research, strategie, content, advertising en video-sales via het eigen YouTube-netwerk. Het bureau bestaat drie jaar en heeft zich in korte tijd weten uit te bouwen van vier oprichters naar een agency met 75 teamleden. De core van Team5pm is het helpen van merken en publishers met succes op YouTube, en hiermee de slimme merken van morgen te bouwen. De groei van de groep is ontzettend snel gegaan: het begon in 2018 met YouTube Agency 5PM en werd in 2019 uitgebreid met videoproductiebureau Studio Catwise. Inmiddels helpt Team5pm grote nationale en internationale klanten met succes op YouTube en wil de komende jaren naar meerdere landen uitbreiden.

Jelmer Wind, co-founder Team5pm: “Inmiddels zijn we drie jaar op weg met onze agency, waarmee we door middel van data-gedreven consultancy en content creatie slimme YouTube-kanalen voor merken bouwen en optimaliseren. Door de krachten van onze verschillende labels te combineren, hebben we nu gekozen om onder de naam Team5pm verder te gaan. Dit zorgt ervoor dat we nog duurzamer onze klanten kunnen bedienen, wat automatisch bijdraagt aan de groei onze agency. Door de vraag van buitenlandse partners richten we ons sinds 2020 al op de internationalisering van onze dienstverlening, mede omdat het YouTube-landschap ook in het buitenland nog steeds hard groeit.

www.team5pm.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.