3MO gaat samenwerking aan met Joris Stam van Stam Media Consultancy

3MO en Joris Stam (Stam Media Consultancy) gaan gezamenlijk optrekken in pitches, media-audits en mediareviews waarbij de mediakennis en expertise van beide partijen gecombineerd wordt.

3MO biedt adverteerders onafhankelijk advies bij het organiseren, regisseren en optimaliseren van marketing, communicatie en media-investeringen en werkzaamheden. Op het gebied van media begeleidt 3MO regelmatig adverteerders bij pitchprocessen, mediamanagement organisatie, contracting, media productiviteit reviews, en het monitoren van transparantie en media buying performance.

Joris Stam

Joris Stam heeft een jarenlange achtergrond bij Accenture in de media audit tak waar hij zich onder andere bezighield met het evalueren van de agency performance met betrekking tot media buying. Sinds 2019 is Joris als zelfstandig ondernemer een objectieve sparringpartner voor adverteerders en helpt hij om de media-inzet te optimaliseren. Hierbij ligt zijn toegevoegde waarde vooral in de marktreflectie, omdat hij door benchmarks inzicht en kennis heeft over verschillende inkoopstrategieën. Hij noemt zichzelf een pragmatische number cruncher.

Huib Bouma, Aranka Staijen en Ivonne Boumeester, partners van 3MO: "We hebben Joris leren kennen als een gedegen maar ook aimabel expert die media buying performance transparant maakt ten behoeve van een gezonde klant-bureau relatie."

Joris Stam: "In mijn tijd bij Accenture hoorde ik vanuit de markt altijd al positieve geluiden over 3MO. Nu ik een aantal keer met ze heb mogen samenwerken, begrijp ik waar dit vandaan komt. Wat me aanspreekt aan 3MO is de brede benadering van het marketingvak, waardoor ze echt een totaaloplossing bieden."

www.3mo.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:57
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.