3MO gaat samenwerking aan met Joris Stam van Stam Media Consultancy

3MO en Joris Stam (Stam Media Consultancy) gaan gezamenlijk optrekken in pitches, media-audits en mediareviews waarbij de mediakennis en expertise van beide partijen gecombineerd wordt.

3MO biedt adverteerders onafhankelijk advies bij het organiseren, regisseren en optimaliseren van marketing, communicatie en media-investeringen en werkzaamheden. Op het gebied van media begeleidt 3MO regelmatig adverteerders bij pitchprocessen, mediamanagement organisatie, contracting, media productiviteit reviews, en het monitoren van transparantie en media buying performance.

Joris Stam

Joris Stam heeft een jarenlange achtergrond bij Accenture in de media audit tak waar hij zich onder andere bezighield met het evalueren van de agency performance met betrekking tot media buying. Sinds 2019 is Joris als zelfstandig ondernemer een objectieve sparringpartner voor adverteerders en helpt hij om de media-inzet te optimaliseren. Hierbij ligt zijn toegevoegde waarde vooral in de marktreflectie, omdat hij door benchmarks inzicht en kennis heeft over verschillende inkoopstrategieën. Hij noemt zichzelf een pragmatische number cruncher.

Huib Bouma, Aranka Staijen en Ivonne Boumeester, partners van 3MO: "We hebben Joris leren kennen als een gedegen maar ook aimabel expert die media buying performance transparant maakt ten behoeve van een gezonde klant-bureau relatie."

Joris Stam: "In mijn tijd bij Accenture hoorde ik vanuit de markt altijd al positieve geluiden over 3MO. Nu ik een aantal keer met ze heb mogen samenwerken, begrijp ik waar dit vandaan komt. Wat me aanspreekt aan 3MO is de brede benadering van het marketingvak, waardoor ze echt een totaaloplossing bieden."

www.3mo.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.