270 Degrees maakt 3D-visualisaties schaalbaar, efficiënt en toegankelijk

De startup 270 Degrees visualiseert producten in 3D en maakt ze beschikbaar op web en mobile. Zo wordt online productbeleving schaalbaar, betaalbaar en bereikbaar voor iedereen. Ondernemers worden geholpen in hun volgende stap en zijn klaar voor de verwachtingen van de nieuwe generatie.

3D-experience mogelijk maken voor iedereen

Roel Gijsbers en Maurits Koekoek werkten voor klanten als Nike TEAM en FC Utrecht. Nu is het tijd voor de volgende stap. De start-up 270 Degrees is een feit met als belangrijkste missie: 3D-experience mogelijk maken voor iedereen.  

Roel Gijsbers, Managing Director 270 Degrees: "De nieuwe generatie heeft hoge verwachtingen van digitale ervaringen die zij voorgeschoteld krijgt. Mijn zoon van twaalf wil producten op web en mobile als het ware kunnen voelen en aanraken. Tijdens mijn trips met Nike heb ik ervaren dat dit ook in de rest van Europa het geval is. Los van het feit dat ik zelf enthousiast word van het creëren van Digital Twins, vind ik het nog belangrijker dat iedere ondernemer tegemoet kan komen aan deze verwachtingen. Daar spelen we met 270 Degrees op in."

Maurits Koekoek, CTO 270 Degrees: "Het creëren van een 3D object is niet nieuw, maar de integratie met web en mobile wel. Wij nemen het complete proces, van scannen tot livegang, inclusief de technische implementatie uit handen dankzij onze SaaS-oplossing. Het enige wat er voor de klant overblijft is het toevoegen van onze plug-in aan hun platform. Het resultaat is een full 3D visualisatie van hoge kwaliteit, interactief, altijd beschikbaar en altijd up-to-date."

www.270degrees.io


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.