19 november 2025 | Influencer & Content Marketing Awards

Ja, je leest het goed! Na drie succesvolle edities van de Content Marketing Awards organiseren we met ingang van 2025 de Influencer & Content Marketing Awards.

En dat werd tijd ook want Influencer Marketing is een volwassen - en snelgroeiende - industrie die een eigen prijs verdient.

Op 19 november gaan we Awards en Medals uitreiken in het prachtige PHIL Haarlem.

In de tijdlijn kun je zien hoe we naar de prijsuitreiking toewerken.

Tijdlijn

  • Donderdag 12 juni | Opening inzending
  • Vrijdag 12 september | Deadline insturen cases
  • Vrijdag 19 september - vrijdag 3 oktober | Jurering
  • Maandag 6 oktober | Bekendmaking nominaties
  • Vrijdag 17 oktober | Jurybijeenkomst, kiezen winnaars
  • Woensdag 19 november | Prijsuitreiking in PHIL Haarlem

Praktische informatie

Locatie: PHIL Haarlem
Lange Begijnestraat 11, 2011 HH Haarlem

www.contentmarketingawards.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.