[Vacatures] ZIGT zoekt een Online Marketing Consultant

ZIGT is per direct op zoek naar:

Online Marketing Consultant – Arnhem

ZIGT in Arnhem groeit hard en daarom zijn we op zoek naar nieuwe collega’s die samen met ons team en onze klanten bouwt, schaaft en smeed aan meetbare top resultaten. Jezelf zijn en excelleren in hetgeen je echt gaaf vindt, dat is de fundering voor ons succes. Vanuit ons kantoor in Arnhem werken onze ervaren consultants aan te gekke online marketing trajecten voor diverse klanten uit heel het land. Er werken bij ZIGT Arnhem alleen maar ervaren consultants. Dit team heeft in de loop der jaren flink wat bezoekers, conversies en uitdagingen langs zien komen.

Wat ga je doen?

Jij wordt verantwoordelijk voor diverse klanten en houdt je bezig met het plannen, uitvoeren, analyseren en optimaliseren van online marketing activiteiten. Hierbij pak je per doelstelling de juiste tools uit onze gereedschapskist. Zo hou je je bezig met bijvoorbeeld Google Ads campagnes, werk je aan SEO trajecten, denk je na over conversie optimalisatie en de inzet van social media. Daarnaast is communicatie met klanten van essentieel belang in jouw rol. Elke dag denk jij na over de vraag: ‘wat zou ik doen als ik op de stoel van de klant zou zitten’? Dit vergt zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel.

ZIGT  biedt

  • Een uitstekend salaris en volledige reiskostenvergoeding.
  • Een MacBook Air van de zaak en telefoonvergoeding.
  • Een fijn kantoor met uitzicht op Rijn waarbij een combinatie met thuiswerken mogelijk is.
  • Thuiswerkvergoeding, aantrekkelijke pensioen- en bonusregelingen.
  • Veel vrijheid, zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden.
  • Een fijne werksfeer en ruim 140 toffe collega’s in Hoofddorp, Utrecht, Arnhem, Tilburg en Brussel.
  • Verzorgde lunch, snacks, fruit en drankjes.
  • Frequente interne trainingen.

 

ZIGT vraagt

  • Ervaring in een online marketing functie.
  • Je kan zelfstandig werken, maar ook in een team functioneer jij goed.
  • Van plannen, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid word jij niet zenuwachtig.
  • Je wilt graag voor meerdere klanten werken met diverse uitdagingen.
  • Je bent een sparringpartner voor klanten.
  • Je krijgt er energie van om klanten te helpen met hun business (al dan niet op locatie).
  • Je bent tussen de 32 uur en 40 uur per week beschikbaar.

 

Solliciteren

Ben jij klaar voor een echte uitdaging? Dan ontvangen wij graag je cv en een korte motivatie per e-mail op: [email protected] of solliciteer hier

www.zigt.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

Nicky Levinschi: Welk type mediabureau past bij jou merk?

04-06-2025 | 11:33:02
Een goed mediabureau is meer dan alleen een uitvoerder, je gaat idealiter met elkaar een duurzame strategische relatie aan.

Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT

03-06-2025 | 10:10:00
Deze organisaties kiezen ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- en marketingactiviteiten.

[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Consultant

09-05-2025 | 10:27:00
ZIGT is per direct op zoek naar Digital Media Consultant – Hoofddorp

[Vacatures] ZIGT zoekt een Media Director

09-05-2025 | 09:46:00
ZIGT is per direct op zoek naar Media Director - Hoofddorp


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 

[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager

26-11-2025 | 07:13:00
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.