Youwe neemt Engelse branchegenoot Fisheye over

Youwe verstevigt zijn positie binnen Europa met de overname van Fisheye, een branchegenoot uit Engeland. Met deze vierde overname sinds 2019 is Youwe uitgebreid naar meer dan driehonderd ontwikkelaars, ontwerpers, marketeers, strategen en andere digitale professionals. Het Rotterdamse bureau nam eerder een Gronings en een Zweeds bureau over.

Fisheye bestaat al dertien jaar en deed ruime ervaring op in e-commerce design, development en marketing. Als gecertificeerd partner van Adobe Commerce concentreert Fisheye zich op premium full-service oplossingen. Daarmee sluit het goed aan bij de activiteiten van Youwe. Het bedrijf Succesflow dat eerder werd overgenomen, heet nu Youwe UK. De activiteiten van Fisheye worden daar de komende tijd in geïntegreerd.

Door acquisities wil Youwe in binnen- en buitenland groeien. De nieuwe medewerkers worden onderdeel van de Youwe-familie, waar ruim driehonderd mensen aan verbonden zijn.

Rob Wiek, CEO van Youwe: “Deze overname vergroot niet alleen onze slagkracht op de Britse markt, ook internationaal komen we sterker te staan dankzij de e-commerce expertise van Fisheye.”

www.youweagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.