Your Majesty host SXSW-panel over mode in het metaverse

Het Amsterdamse designbureau Your Majesty, dat zich richt op fashion-tech, is host van een panel tijdens South By South West (SXSW) festival in Austin, Texas. Het panel, waar toonaangevende namen op het gebied van mode en technologie aan deelnemen, gaat over de rol die mode zal spelen in het metaverse.

Deelnemers aan de discussie zijn gerenommeerde specialisten: Cathy Hackl (CEO Futures Intelligence Group, een consultancy op metaverse gebied), Marjorie Hernandez (mede-oprichtster van LUKSO, een blockchain voor de design-en mode-industrie), en Andrew Ku (CEO van ALTAVA Group, een gamification-platform voor luxe mode). Het panel wordt geleid door Viet Hoang, Strategy Director bij Your Majesty en is een idee van Lyra Ventures, een wereldwijde fashion-tech VC.

Handelsmissie

Het panel wordt ook opgenomen in de Tour die de Nederlandse handelsmissie New Dutch Wave tijdens SXSW organiseert. Dutch Digital Design, waar Your Majesty partner van is, is daar ook onderdeel van.

Het panel zal ingaan op de toekomstige vormen van mode in het metaverse, aan de hand van verschillende perspectieven: zakelijk, cultureel en technologisch, maar ook de maatschappelijke kant. Tegelijk wordt stilgestaan bij de daadwerkelijke impact van deze ontwikkelingen voor merken, retailers en makers. Het event vindt plaats op 14 maart.

www.yourmajesty.co
www.sxsw.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.