Your Majesty host SXSW-panel over mode in het metaverse

Het Amsterdamse designbureau Your Majesty, dat zich richt op fashion-tech, is host van een panel tijdens South By South West (SXSW) festival in Austin, Texas. Het panel, waar toonaangevende namen op het gebied van mode en technologie aan deelnemen, gaat over de rol die mode zal spelen in het metaverse.

Deelnemers aan de discussie zijn gerenommeerde specialisten: Cathy Hackl (CEO Futures Intelligence Group, een consultancy op metaverse gebied), Marjorie Hernandez (mede-oprichtster van LUKSO, een blockchain voor de design-en mode-industrie), en Andrew Ku (CEO van ALTAVA Group, een gamification-platform voor luxe mode). Het panel wordt geleid door Viet Hoang, Strategy Director bij Your Majesty en is een idee van Lyra Ventures, een wereldwijde fashion-tech VC.

Handelsmissie

Het panel wordt ook opgenomen in de Tour die de Nederlandse handelsmissie New Dutch Wave tijdens SXSW organiseert. Dutch Digital Design, waar Your Majesty partner van is, is daar ook onderdeel van.

Het panel zal ingaan op de toekomstige vormen van mode in het metaverse, aan de hand van verschillende perspectieven: zakelijk, cultureel en technologisch, maar ook de maatschappelijke kant. Tegelijk wordt stilgestaan bij de daadwerkelijke impact van deze ontwikkelingen voor merken, retailers en makers. Het event vindt plaats op 14 maart.

www.yourmajesty.co
www.sxsw.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.