XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024

XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs.

Op vrijdag 20 september 2024 zullen onder de noemer Fullscreen x XITE, onder leiding van muziekjournalist Job de Wit, elf muziekvideo’s worden gepresenteerd in de Kinepolis Jaarbeurs in Utrecht.

Tijdens dit bijzondere evenement zal in gesprek gegaan worden met getalenteerde regisseurs en artiesten achter de video's. Voorgaande edities toonden muziekvideo’s van onder andere S10, Eefje De Visser en De Jeugd van Tegenwoordig, maar ook van internationale sterren zoals Madonna, Janelle Monáe en James Blake.

Genomineerden

De genomineerden maken zowel kans op de Fullscreen Juryprijs, als op de XITE Publieksprijs, die door het publiek wordt gekozen.

De genomineerden:

Camila Cabello - Chanel No.5 (Paul Geusebroek)

Goldband - You & Me (Casimir Mulder)

Igor - Kabbelen (Job Wolters)

Kevin, KA, Ronnie Flex - Niemand (Yousef Gnaoui)

MEAU - Stukje van mij (Emma Branderhorst)

Meetsysteem - Telkens Als Ik Jou Hier Zie (Jeroen Kooistra)

Mula B - Blokke Gepikt (Folkert Verdoorn)

Naaz - UPROOT (Ferhat Kaplan & Naaz Mohammad)

Sevdaliza - I DON'T KNOW WHERE TO START (Sharif Abd El Mawla)

Skaffa - De Bedoeling (Jonas Beck)

Wende, Froukje - Troostzoekers (Joosje Duk)

Via de site van Xite kan het publiek stemmen ten behoeve van de publieksprijs.

www.xite.com/nl

www.kinepolis.nl

www.nff.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ruben Beijer: AI is een enorme kans, het is niet meer Alles is voor Bassie, voor bureaus

10-11-2025 | 17:28:00
Ruben Beijer is co-CEO, oprichter en eigenaar van het creatieve bureau NEEW. We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt

TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne

10-11-2025 | 17:19:33
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.

Cheil Benelux lead agency voor Nongshim

10-11-2025 | 12:06:00
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.

BPD-campagne van The Family draait om luisteren

10-11-2025 | 11:36:40
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.

ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie

10-11-2025 | 09:11:15
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.