
[Whitepaper] In 3 stappen een B2B inbound-marketingstrategie
Hoort de klant niet altijd centraal te staan in een marketingcampagne? Nergens is dit meer het geval dan bij goede inbound marketing, ook in een B2B-context. Zo genereer je waar het allemaal om gaat: de juiste, kwalitatieve leads, aangenaam vergaard. iO ontwikkelde een praktisch inzetbare whitepaper die ingaat op dit onderwerp.
Inbound marketing gaat hand in hand met een strategie die je doelgroep centraal stelt, zorgt voor een grote instroom van relevante bezoekers en laat ze converteren aan de hand van de juiste, kwalitatieve content. Hier ontdek je hoe zo’n strategie op te zetten en met welke authentieke, relevante content. Van A tot Z, voor B2B.
In deze whitepaper:
- Alles over user research
- Zorg voor relevante content
- Vertrouw op de juiste technologie
- De beste tools verzameld
Je downloadt deze interessante whitepaper via de website van iO
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden
[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Utrecht)
[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Rotterdam)
[Vacatures] iO zoekt een (Technisch) Webanalist
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Rotterdam)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert