[Whitepaper] Blauw Research: Boost jouw merk met impactvolle creatie

Eind 2023 won de Baak een EFFIE voor het succes van haar campagne, waarbij Blauw Research erkend werd voor haar onderscheidende bijdrage. Dat nieuws leidde vanuit de markt naar de vraag om een praktisch stappenplan, om met inzet van marktonderzoek succesvolle campagnes te kunnen ontwikkelen.

Naar aanleiding hiervan heeft Blauw Research een whitepaper geschreven met de stappen om iedere fase in het proces goed af te ronden.

Creativiteit speelt een cruciale rol in het succes van marketingcampagnes. Hoewel veel budgetten naar betaalde media gaan, is het de creatie die uiteindelijk het verschil maakt. Een krachtig idee kan een merk jarenlang ondersteunen en de impact van een campagne aanzienlijk vergroten.

Blauw Research heeft een proces in kaart gebracht met 8 stappen, van klantinzicht tot executie, die essentieel zijn om impactvolle campagnes te ontwikkelen. Ontdek hoe creativiteit en creatie samenkomen om merkgroei te stimuleren en lees meer over het belang van een goed uitvoeringsproces.

Lees hier het hele artikel van Screenforce

Download hier de whitepaper

Beeld: depositphotos.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Metadata sleutel tot effectieve reclame op Connected TV

12-08-2025 | 10:07:02
Dankzij metadata kunnen adverteerders binnen een lineaire uitzending verschillende advertenties tonen aan verschillende huishoudens

Reclameonderzoek zomer 2025: wat werkt wel en niet?

05-08-2025 | 09:24:04
In de zomer deelt Screenforce inzichten uit eerder gepubliceerde onderzoeken rond actuele thema’s in de reclamewereld.

Sir John Hegarty: er is een kloof tussen datagedrevenheid en creativiteit

29-07-2025 | 16:13:00
Sir John Hegarty richtte samen met anderen in 1982 Bartle Bogle Hegarty op en was daarvoor betrokken bij de oprichting van het Londense kantoor van TBWA en Saatchi en Saatchi en is een bekende naam in de internationale creatieve industrie. We spreken hem over tv, merken en het werken in datagestuurd landschap

Ton Rozestraten (Ad Alliance/RTL Nederland): SAVOD maakt verlies op lineair goed

24-07-2025 | 12:21:00
Ton Rozestraten heeft in een Engelstalig video-interview met Justin Lebbon aangegeven dat de resultaten van SAVOD het bereikverlies aan impressies dat het op de reclameverkoop maakt voor de lineaire zenders, in feite goed maakt

NDP & Screenforce willen uitstel richtlijn politieke reclame

15-07-2025 | 01:20:00
Brancheorganisaties NDP Nieuwsmedia en Screenforce willen dat het kabinet een overgangsregeling treft omtrent de Europese verordening Transparantie Politieke Reclame

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.