Warner Bros. Discovery start gratis streamingzender CNN Fast

Warner Bros. Discovery is gestart met de FAST-zender CNN Fast die vooral korte video’s van 3 tot 6 minuten bevat met nieuwsverhalen, business, entertainment, sport en duurzaamheid.

Het kanaal is via Rakuten  TV alsmede via LG Channels en vanaf juni ook via Samsung TV Plus te zien. De bedoeling is dat CNN Fast een jonger publiek zal aanspreken. CNN Fast is beschikbaar in Nederland, Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Het kanaal biedt ook de  mogelijkheid voor adverteerders om gericht te adverteren met innovatieve advertentievormen.

Humphrey Black, Head of Distribution Strategy bij CNN International Commercial: “CNN Fast bidet een nieuwe en andere gebruikerservaring dan de hoofdzender van CNN International. Door te werken met gevestigde Connected tv-platform partners, waar we al een aardig success met CNN-content hebben bereikt, zijn we nu in staat om meer kijkers en huishoudens te bereiken via  de devices waar ze al van genieten. Het is een spannende benadering die het publiek een nieuwe manier geeft om CNN’s journalistiek en verhalen te ervaren.  

CNN Fast wordt gemaakt met techniek van Amagi. Meara Erdozain, Senior Vice President of Programming bij CNN International.  “Dit is een mooie kans om de hoogtepunten van de beste CNN content naar een breder publiek te brengen. We bieden verschillende soorten verhalen in een snel tempo, in korte vorm dat een jonger en breder publiek zal aanspreken.”

www.cnn.com

www.wbd.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.