Warner Bros. Discovery start gratis streamingzender CNN Fast

Warner Bros. Discovery is gestart met de FAST-zender CNN Fast die vooral korte video’s van 3 tot 6 minuten bevat met nieuwsverhalen, business, entertainment, sport en duurzaamheid.

Het kanaal is via Rakuten  TV alsmede via LG Channels en vanaf juni ook via Samsung TV Plus te zien. De bedoeling is dat CNN Fast een jonger publiek zal aanspreken. CNN Fast is beschikbaar in Nederland, Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Het kanaal biedt ook de  mogelijkheid voor adverteerders om gericht te adverteren met innovatieve advertentievormen.

Humphrey Black, Head of Distribution Strategy bij CNN International Commercial: “CNN Fast bidet een nieuwe en andere gebruikerservaring dan de hoofdzender van CNN International. Door te werken met gevestigde Connected tv-platform partners, waar we al een aardig success met CNN-content hebben bereikt, zijn we nu in staat om meer kijkers en huishoudens te bereiken via  de devices waar ze al van genieten. Het is een spannende benadering die het publiek een nieuwe manier geeft om CNN’s journalistiek en verhalen te ervaren.  

CNN Fast wordt gemaakt met techniek van Amagi. Meara Erdozain, Senior Vice President of Programming bij CNN International.  “Dit is een mooie kans om de hoogtepunten van de beste CNN content naar een breder publiek te brengen. We bieden verschillende soorten verhalen in een snel tempo, in korte vorm dat een jonger en breder publiek zal aanspreken.”

www.cnn.com

www.wbd.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.