Vriendenloterij sponsort YouTube-serie De Goudhaantjes

Daan Boom, Tobias Camman en Jasper Demollin hebben de vierdelige YouTube-serie De Goudhaantjes gelanceerd. In deze vierdelige serie onderzoeken de drie bekende heren wat ze zouden doen met een miljoen. Het programma is een samenwerking met de VriendenLoterij, die tot stand is gekomen door Crocodile Agency.

In de eerste aflevering neemt Tobias de rol aan van pre-pensionado en kiest ervoor om kasteelheer in de champagnestreek te willen zijn. In de tweede aflevering kruipt Daan de rol van Gooise Vrouw.

Vriendenloterij

Gaby Zwinkels, content coördinator VriendenLoterij: “De Goudhaantjes past ontzettend goed bij de VriendenLoterij past. In de eerste aflevering gaan de jongens bijvoorbeeld langs bij een van de aangesloten kastelen: Kasteel de Haar, om onderzoek te doen wat het inhoudt om kasteelheer te zijn. In de tweede aflevering gaan zij als Gooise vrijwilligers met de Museum Plus Bus langs bij onze culturele partner Het Nederlands Openluchtmuseum.”

Tamara Couperus, founder van Crocodile Agency: “Crocodile is als bureau verantwoordelijk voor het zakelijke gedeelte en de sponsorship met de Vriendenloterij. De creatieve invulling van de campagne ligt volledig bij de Daan, Tobias en Jasper zelf”

Naast YouTube wordt de samenwerking ook doorgetrokken door middel van een social-campagne op de Instagram-kanalen van de creators.

www.crocodile.global

www.vriendenloterij.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.