Vriendenloterij sponsort YouTube-serie De Goudhaantjes

Daan Boom, Tobias Camman en Jasper Demollin hebben de vierdelige YouTube-serie De Goudhaantjes gelanceerd. In deze vierdelige serie onderzoeken de drie bekende heren wat ze zouden doen met een miljoen. Het programma is een samenwerking met de VriendenLoterij, die tot stand is gekomen door Crocodile Agency.

In de eerste aflevering neemt Tobias de rol aan van pre-pensionado en kiest ervoor om kasteelheer in de champagnestreek te willen zijn. In de tweede aflevering kruipt Daan de rol van Gooise Vrouw.

Vriendenloterij

Gaby Zwinkels, content coördinator VriendenLoterij: “De Goudhaantjes past ontzettend goed bij de VriendenLoterij past. In de eerste aflevering gaan de jongens bijvoorbeeld langs bij een van de aangesloten kastelen: Kasteel de Haar, om onderzoek te doen wat het inhoudt om kasteelheer te zijn. In de tweede aflevering gaan zij als Gooise vrijwilligers met de Museum Plus Bus langs bij onze culturele partner Het Nederlands Openluchtmuseum.”

Tamara Couperus, founder van Crocodile Agency: “Crocodile is als bureau verantwoordelijk voor het zakelijke gedeelte en de sponsorship met de Vriendenloterij. De creatieve invulling van de campagne ligt volledig bij de Daan, Tobias en Jasper zelf”

Naast YouTube wordt de samenwerking ook doorgetrokken door middel van een social-campagne op de Instagram-kanalen van de creators.

www.crocodile.global

www.vriendenloterij.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken

Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

09-12-2025 | 10:29:00
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.